estakhrbama

ساخت وبلاگ

شرکت ایماکس

شرکت ایماکس (emaux) از جمله برند های معتبر و موفق در زمینه تولید و صادرات لوازم استخر است. ایماکس یک تولید کننده شناخته شده جهانی است که انتظارات مشتریان با بهترین محصولات و خدمات در کلاس را برآورده می کند و پیشی می گیرد. با کیفیت در قلب هر کاری که انجام می دهد، به استخرهای شنا، آبگرم ها، مراکز آبزی، پارک های آبی، آبزی پروری، آکواریوم های عمومی، ویژگی های آب و پروژه های تصفیه آب، محصولات تخصصی ارائه می دهد. شرکت ایماکس که مقر آن در هنگ کنگ است، از یک شبکه جهانی با دفاتر در اروپا و چین برخوردار است. شرکت ایماکس برای بیش از 35 سال، به طور جدی در پروژه های کلیدی آب در سراسر جهان مشغول فعال بوده است و با مشاوران صنعتی ، توسعه دهندگان و مهندسان به طور یکسان همکاری می کند. عملکرد اثبات شده برای راه حل های تولیدی، ایماکس را به عنوان شریکی برتر برای همکار هایی که به دنبال یک راه حل قوی برای غنی سازی زندگی می گردند تبدیل کرده است. شرکت آب فناور ایماکس (emaux) با دفتر مرکزی هنگ کنگ با داشتن قابلیت های استثنایی در تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، دفتر را به بازار در حال گسترش سوق می دهد و رهبری خود را بیشتر تقویت می کند. ایماکس در تلاش است با تولید محصولات نوآورانه و خدمات جامع، در زمینه تولید لوازم استخر سونا و جکوزی هر نیاز خاصی از مشتریان را، به عنوان یک متخصص حرفه ای برطرف سازد. تیم قدرتمند این شرکت بزرگ با بیش از 500 متخصص کمک کرده تا نیازهای متغیر مشتریان را در 6 قاره جهان پاسخگو باشد و با هم افزایی قدرت خود را افزایش دهند. همچنین این شرکت در تلاش است تا با افزایش کیفیت محصولات مشتریان خود را همواره راضی نگه داشته و قلمرو خود را در 6 قاره جهان ثابت نگه دارد.

 

مطالبمرتبط با سونا :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا

estakhrbama...
ما را در سایت estakhrbama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : estakhrbama estakhrbama بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 19:50

انواع روکش هاي استخري

اگر تصميم به نصب و اجراي  يک روکش استخري براي استخر شنا خود مي باشيد بايد بدانيد که گزينه هاي  زيادي در بازار موجود مي باشد که ممکن است انتخاب شما را کمي سخت کند. به همين منظور، بهتر است با انواع روکش هاي استخري آشنا شويد و مطابق با نياز خود روکش مناسب و مطلوب استخر را برگزينيد. روکش هاي استخري به طور کلي در سه نوع روکش هاي زمستاني، روکش هاي  محافظتي و روکش هاي اتومات موجود مي باشند. در ادامه قصد داريم تا به بررسي دقيق ترهر يک بپردازيم تا به شما کمک کنيم  يک انتخاب هوشمندانه داشته باشيد.

بخاطر داشته باشيد که تمام انواع روکش هاي استخري به شما کمک مي کند تا از ورود گرد و غبار، برگ ها و شاخه ها، و آوار ريز و درشت ديگر به استخر جلوگيري کنيد. روکش هاي استخري همچنين ميزان رشد جلبک هاي مضر را در استخر شما کاهش مي دهند و از تبخير آب در برابر تابش مستقيم آفتاب جلوگيري مي کند. 

انواع روکش هاي استخري
انواع روکش هاي استخري

روکش هاي استخري زمستاني

يک روکش زمستاني در واقع نوعي پوشش محافظ در ابعاد بزرگ است که بر روي سطح استخر شما در زمان فرا رسيدن زمستان نصب مي شود تا از ورود آوار و زباله ها به درون آب جلوگيري شود. اين روکش ها عموما توسط کيسه هاي آب در محل خود نگهداري مي شوند که ممکن است نياز به تعويض داشته باشند.

روکش هاي زمستاني فراند نصب ساده و مقرون به صرفه اي دارند. با اين حال، اين روکش ها تنها بين 1 تا5  سال، بسته به شرايط و ميزان مراقبت کاربر، طول عمر مفيد دارند و به مرور زمان کيفيت و ماندگاري آن ها کاهش پيدا خواهد کرد.

روکش هاي زمستاني همچنين مي توانند مزيت ايمني و حفاظت را براي استخر شما داشته باشند. اگر شخص يا حيواني سراسيمه به سوي استخر شما حرکت کند، اين روکش ها مي توانند مانع افتادن آن ها درون آب استخر شوند.

انواع روکش هاي استخري
انواع روکش هاي استخري

روکش هاي محافظتي

روکش هاي محافظتي سنتي مي  توانند ازجنس متريال مختلفي همچون مش يا وينيل جامد باشند که با ميله ها و بند هايي دور تا دور محيط استخر شما نصب شوند و آن را ايمن سازند. روکش هاي محافظتي همچنين از بروز حوادث ناگهاني جلوگيري مي کنند.

در حالي که روکش هاي زمستاني ممکن است در طول زمستان براي زدودن برف و آوار به مراقبت و نگهداري نياز داشته باشد، روکش هاي محافظتي معمولاً به توجه بسيار کمي نياز دارند.

هزينه اوليه خريد و تهيه يک روکش محافظتي، که به طور متوسط 12 تا 15 سال ماندگاري و طول عمر مفيد دارد، تقريباً به اندازه يک روکش زمستاني خواهد بود. با اين  حال، اگر هزينه هاي اضافي مربوط به تعويض مکرر کيسه هاي آب، پمپ و تعميرات لازم روکش هاي زمستاني را در نظر بگيريد، يک پوشش محافظتي حتي مي تواند در طولاني مدت مقرون  به صرفه تر باشد.

روکش هاي اتومات

روکش هاي ايمني اتومات استخري به جاي استفاده در فصل و برهه اي خاص از سال، مي  تواند براي استفاده روزمره در نظر گرفته شود. اين ويژگي مزاياي بسياري به همراه خواهد داشت. اين روکش ها در واقع يک روش مطمئن و قابل اعتماد براي پوشاندن استخر شما مي باشند. اين روکش ها به شما اطمينان خاطر مي دهد که تمام سطح استخر کاملا ايمن شده  و امکان دسترسي به داخل استخر وجود ندارد. 

مزيت ديگري که اين روکش ها به همراه خواهند داشت، به حداقل رساندن ميزان تبخير آب سحي است. به حداقل رساندن تبخير به صورت روزانه مي تواند به کاهش هزينه هاي مصرفي آب شما در طي يک فصل شنا کمک کند زيرا شما ديگر نيازي براي جبران حجم آب از دست رفته نخواهيد داشت.

روکش هاي اتومات، آب استخر شما را همواره تميز و بدون آلودگي حفظ مي کنند و نياز شما به تصفيه آب را به حداقل مي رسانند. تميز ماندن آب و عدم ورود آلودگي به استخر همچنين به معناي کاهش مصرف کلر ومواد شيميايي ضدعفوني کننده مي باشد که يک استخر روباز به طور دائم به آن احتياج دارد. شما مي توانيد با پوشاندن استخر خود در زمان هايي که از آن استفاده نمي کنيد تا حدود 75? از انرژي مورد استفاده براي تصفيه و ضدعفوني کردن آب را صرفه جويي کنيد. همچنين با کاهش ساعات کار تجهيزات شما، ماندگاري و طول عمر آن ها افزايش مي يابد. در چنين حالتي، پمپ، موتور و عناصر فيلتر سيستم شما نياز کمتري به تعويض شدن پيدا مي کنند و بخش اعظمي از نگراني هاي شما از بين مي برد.

انواع روکش هاي استخري
انواع روکش هاي استخري

فناوري روکش هاي اتومات استخري را مي توان تقريباً براي هر استخري در اشکال و اندازه هاي مختلف نصب کرد، حتي براي  استخرهايي که داراي طراحي و ساختار بي قاعده هستند. اين روکش ها حتي مي توانند به روشي نصب شوند که ضمن استفاده از نظر ظاهري و ديد پنهان شوند که اين امر به زيبايي ظاهري و فضاي کلي استخر کمک بسياري خواهد کرد.

هنگامي که صحبت از تجربه مالکيت يک استخر شنا مي شود، احساس شگفت انگيزي در شنا کردن در آبي تميز و شفاف و بدون آلودگي و زباله وجود دارد. نيازي نيست که هميشه قبل از شنا کردن مدت زماني طولاني را صرف جدا کردن زباله ها از آب استخر کنيد، چرا که با نصب يک روکش استخري مي توانيد به راحتي از ورود آن ها به داخل آب جلوگيري کرده و زمان و کيفيت شنا خود را بهبود بخشيد.

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمينه توليد و فروش تجهيزات استخري آماده خدمت رساني به شما عزيزان در زمينه هاي زير مي باشد .


فيلتر تصفيه استخر
فيلتر شني
فيلتر کارتريجي استخر
فيلتر دياتومي استخر
پمپ استخر
پمپ تصفيه استخر
پمپ گرمايشي استخر
پکيج تصفيه استخر
گرمکن استخر
پکيج گرمايشي استخر
مبدل حرارتي استخر
چراغ و کنترل تجهيزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهيزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگيره استخر
اسکيمر و گريل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهيزات نگهداري استخر
جارو استخر
کيت نگهداري استخر
جاروي رباتيک استخر
مواد ضدعفوني استخر
روکش 
تخت و سايبان استخر
کاشي و سراميک استخري
کاشي استخري
تابلو کاشي استخري
رطوبت گير استخر
تجهيزات تفريحي ورزشي استخر
تجهيزات نجات غريق استخر
سر جت و پايه جت استخر

estakhrbama...
ما را در سایت estakhrbama دنبال می کنید

برچسب : فيلتر تصفيه استخر, نویسنده : estakhrbama estakhrbama بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 18:50

PH و اهمیت آن در سلامت استخر : 

pH یکی از مهم ترین مؤلفه ها در تعادل آب استخر است و باید حداقل هر هفته یک بار آزمایش و بررسی شود. pH در واقع مقیاسی برای اندازه گیری میزان اسید یا قلیایی بودن آب استخر شنا است. pH بدن انسان 7.2 است. هنگامی که pH آب پایین تر از 7.0 قرار می گیر، آب خاصیت اسیدی پیدا می کند و اگر بالاتر رود، خاصیت قلیایی خواهد داشت. در نگهداری و رسیدگی استخر شنا، مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند مربوط به اسیدی بودن یا قلیایی بودن بیش از حد آب استخر باشد.

PH پایین :

pH پایین باعث حل شدن آستر استخر، خوردگی تمام فلزات مرتبط با تجهیزات استخر شما همانند نردبان، ریل ها، پمپ، فیلتر، دریچه ها و غیره، رسوب فلزات حل شده، دفع سریع کلر آب و در نتیجه استفاده بیشتر آن می شود و همچنین پوست و چشمان کاربران را خشک دچار خارش می کند.

PH بالا :

pH بالا می تواند باعث فرسودگی آستر یا ایجاد رسوبات کلسیم در سطوح استخر می شود. این نامتعادلی می تواند رسوبات کلسیم را بر روی خطوط آب استخر و لوازم جانبی استخر بر جای بگذارد و آب استخر را تیره و کدر کند. رسانه فیلترها و اسکیمر مسدود می شود پوست شناگر به شدت خارش پیدا می کند. قدرت و اثر ضدعفونی کننده کلر از بین می رود و در نتیجه رشد جلبک ها تشدید می شود.

PH و اهمیت آن در سلامت استخر

متعادل ساختن سطح PH :

تنظیم درست pH استخر کار دشواری نیست و تنها نیاز به آزمایش و نگهداری هفتگی دارد. می توان این مقیاس را به راحتی آن را با کیت تست استخر شنا آزمایش کرد. اگر متوجه شدید که PH آب شما زیاد است، باید با اضافه کردن اسید آن را پایین بیاورید. یک محصول مناسب و خوب، استفاده از اسید موریاتیک است که می تواند به سرعت PH آب شما را پایین آورد. همچنین در صورت قلیایی بودن آب باید از محصولات بالا برنده PH استفاده کنید تا یک آب سالم و ایمن برای شنا کردن داشته باشید.

یادگیری محصولات مورد استفاده و میزان ترکیب آن ها ممکن است برای کاربرانی که به تازگی صاحب استخر شنا شده اند کمی چالش برانگیز باشد. اما با کسب کمی خواهید دید که مراقبت و رسیدگی استخر تنها به نظم و روتین نیازمند است. اگر حداقل یک بار در هفته برنامه روتین منظمی به منظور آزمایش و تنظیم سطح شیمی آب استخر خود داشته باشید، همواره شنا کردن در آبی سالم و پاکیزه را تجربه خواهید کرد و استخر شما هرگز با مشکلاتی همچون رشد باکتری، جلبک و دیگر میکروارگانیسم های مزاحم مواجه نخواهد شد.

 

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های زیر می باشد .


فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر
فیلتر دیاتومی استخر
پمپ استخر
پمپ تصفیه استخر
پمپ گرمایشی استخر
پکیج تصفیه استخر
گرمکن استخر
پکیج گرمایشی استخر
مبدل حرارتی استخر
چراغ و کنترل تجهیزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهیزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگیره استخر
اسکیمر و گریل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهیزات نگهداری استخر
جارو استخر
کیت نگهداری استخر
جاروی رباتیک استخر
مواد ضدعفونی استخر
روکش 
تخت و سایبان استخر
کاشی و سرامیک استخری
کاشی استخری
تابلو کاشی استخری
رطوبت گیر استخر
تجهیزات تفریحی ورزشی استخر
تجهیزات نجات غریق استخر
سر جت و پایه جت استخر

 

 

estakhrbama...
ما را در سایت estakhrbama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : estakhrbama estakhrbama بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 23:37